[Descargar pdf]ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK)
Par solley danielle le mercredi, février 16 2022, 21:24 - Lien permanent
ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK) deBATZUK
Ficha técnica
- ARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK)
- BATZUK
- Número de páginas:176
- Idioma: EUSKERA
- Formatos: Pdf, ePub, MOBI, FB2
- ISBN:9788490273265
- Editorial: ELKARLANEAN S.L.
- Año de edición: 2014
Libro descargable e gratisARIAN B1.2 IKASLEAREN LIBURUA (+CD +ERANTZUNAK)9788490273265 deBATZUK en español
Overview
ARIAN euskara bere kasa ikasi nahi duten ikasleengan pentsatuta argitaratu da, nahiz eta euskaltegietan zein irakaskuntza arautuan (goi-mailetako B eta A ereduetan) euskara ikasteko eta irakasteko material baliagarria izan daitekeen. Bere baitan hartzen ditu hasieratik EGArainoko maila guztiak (A1, A2, B1, B2 eta C1). ARIANek HABEren Helduen Euskalduntzeko Oinarrizko Curriculumak (2015) eta Ikaskuntza, irakaskuntza eta ebaluaziorako Europako erreferentzia markoak (2001) proposatzen dituzten planteamendu komunikatiboa eta ekintza-ikuspegia hartu ditu oinarritzat. ARIANen hizkuntzaren bi alderdiak lantzen dira, komunikazioari dagokiona eta hizkuntzaren alderdi formalari dagokiona, euskara-ikaslea alderdi bietan treba dadin.ARIAN B2 mailan arreta berezia jartzen da ikasleak atazak burutzeko garatu behar dituen komunikazio- eta ikaskuntza-estrategietan, autonomoagoa izatera eta bere ikas-prozesuaren ardura hartzera bideratzen dutenak. ARIAN euskara ikasteko metodoak euskarri hauek ditu:Ikaslearen Liburua + CDa + erantzunak eta transkripzioak Lan-koadernoa + erantzunakMaterial osagarria: Irakurgai mailakatuak + Audio-liburuak + ariketak eta erantzunak
PUBLICACIONES SIMILARES:[PDF]Elise byMarcel Seldownload pdf,Read online:Modern Crochet: Patterns and Designs for the Minimalist Makerread book,[Kindle]La cuisine expliquée - Tous niveaux du CAP au BTS downloaddownload link,{epub download}Out!: How to Be Your Authentic Selflink,{pdf download}Thrawn Ascendancy: Chaos Rising (Star Wars: The Ascendancy Trilogy #1)site,[PDF/Kindle]TODO UN MUNDO POR DESCUBRIR (7ª ED.) descargar gratisdownload pdf,